Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

mj showcase-a box1

Style box1 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at.

mj maintop-a

Style box3 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at.

mj maintop-a 2

Style defalut sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at.

mj maintop-b

Style box2 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at

mj maintop-b 2

Style box5 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at

mj maintop-c

Style box1 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at

mj maintop-c2

Style box4 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Osoby niepełnosprawne

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014r. (Dz.U.2014 poz. 491) na podstawie art. 79c ust. 3 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2014 poz. 243) INTELLY J.Niski SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Olsztynie ul. Pstrowskiego 31 zapewnia udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

W Biurze Obsługi Klienta w Olsztynie ul. Pstrowskiego 31, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, zapewniamy obsługę osób niepełnosprawnych na stanowisku wyposażonym w urządzenie umożliwiające komunikację z osobą niesłyszącą lub niemówiącą oraz ułatwiające komunikację z osobą słabowidzącą, jak również bezpłatnie dostęp do tłumacza polskiego języka migowego. Osoba niepełnosprawna w celu skorzystania z usług tłumacza polskiego języka migowego zgłasza zamiar skorzystania z tego udogodnienia z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zapewniamy udostępnienie udogodnienia w terminie wyznaczonym przez osobę niepełnosprawną lub z nią uzgodnionym. W przypadku braku możliwości udostępnienia udogodnienia w wyżej wymienionym terminie ? zawiadamiamy o tym osobę niepełnosprawną i wyznaczymy możliwy termin udostępnienia udogodnienia lub wskażemy inny możliwy rodzaj udogodnienia. Nie zapewniamy udogodnień Biura Obsługi Klienta dla osób niepełnosprawnych z upośledzeniem narządu ruchu ze względu na położenie biura na pierwszym piętrze budynku.  Nie ma możliwości technicznych na wykonanie takich udogodnień.

Udostępniamy również w sposób jednoznaczny, łatwy i zrozumiały w Biurze Obsługi Klienta sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na stronie internetowej
- informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych
- ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Przy zawieraniu umowy o świadczenie usług telefonicznych oraz na każde żądanie osoby niepełnosprawnej oferujemy:
- pomoc osoby reprezentującej INTELLY we właściwym skonfigurowaniu telekomunikacyjnego urządzenia końcowego lub uruchomieniu świadczonej usługi telefonicznej, w jednostce obsługującej użytkowników końcowych.

Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępniamy ogólne warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym, albo na papierze w alfabecie Braille`a albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym.

Na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej udostępniamy:


a) informacje o danych zawartych na fakturze z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzone na papierze w alfabecie Braille`a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym (w przypadku zgłoszenia żądania przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura - realizujemy żądanie niezwłocznie po wystawieniu faktury, natomiast w przypadku żądania dotyczącego okresu rozliczeniowego, za który już wystawiono fakturę - w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia), 


b) szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym.

Na każe żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, przekazujemy abonentowi informację o oferowanych wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub elektronicznej na udostępniony w tym celu przez Abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej informacje są sporządzone na papierze w alfabecie Braille`a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym.


 

W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnienia polegającego na:

+       bezpłatnym dostępie do tłumacza polskiego języka migowego

+    lub udostępnieniu ogólnych warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz jej wzoru, cennika usług telekomunikacyjnych i regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, sporządzonych na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym, albo na papierze w alfabecie Braille`a albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym

związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, INTELLY przed realizacją udogodnienia ma prawo żądać okazania, do wglądu, przez osobę żądającą realizacji udogodnienia, dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. O rehabilitacji zawodowej i społecznej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. Z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm).

Jednocześnie informujemy, że nasza strona internetowa www.intelly.pl  i udostępniane za jej pośrednictwem informacje zostaną dostosowane do wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0), z uwzględnieniem poziomu AA.

W przypadku gdy grafika na stronie jest zbyt mała prosimy o wciśnięcie na klawiaturze komputera CTRL + lub CTRL -.

Kategoria: bez kategorii

mj mainbottom-a

Style box2 sit amet blandit ipsum. Maecenas quis sem sit amet nunc pretium mattis. Sed dapibus semper est, sed pretium erat sodales sed. Aenean hendrerit fringilla sem, et tincidunt libero ornare at.